fbpx
       30.000 Ft felett ingyenes házhozszállítás!

Gyakran Ismételt Kérdések

  1. FIZETÉS MÓDJA

Utánvét – utánvétes fizetéskor GLS futár szállítja a megadott szállítási címre a csomagot, melyet átvételkor készpénzben kell kifizetni. Feliratozott, személyre szabott termékek esetén utánvéttel nem lehet fizetni, csak előre utalással, bankkártyás fizetéssel.

 Előreutalás – lehetőség van előre utalásra, ebben az esetben vagy banki átutalással, vagy személyesen egy OTP Bankban befizetéssel előre ki lehet fizetni a rendelés összegét. Feliratozott, személyre szabott termékek esetén a fizetés (a termék ára plusz a feliratozás vagy cipőnyomás ára) beérkezése után feliratozzuk a terméket.

  • Bankszámlaszámunk: 11731001-23118964
  • számlatulajdonos: Prosport 18 Kft.

Bankártyás vásárlás

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tud bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházunkban.

A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártya számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Ha azonban regisztrál, soha többé nem kell begépelni a kártyaadatit egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mail címed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságot is növeli!

Fizetéshez használhó:

  • Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
  • Visa vagy Electron bankkártyádat
  • Amex bankkártyádat

 

  1. FELIRATOZÁS

A feliratozás (hőpréses vasalás) és egyéb egyedi megoldás esetén csak akkor történik meg a termék egyedivé tétele, ha beérkezett hozzánk a az adott termék ára. Ez történhet előreutalással a számlaszámunkra, vagy bankkártyás fizetéssel is.

Feliratozással kapcsolatosan kérjük keresse fel egyedi tervező oldalunkat a https://prosport.hu/meztervezo-2/ oldalon.

Ebben az esetben a szállítási idő a megfelelő összeg beérkezése után maximum 10 munkanap.

Bármilyen egyéb kéréssel, kérdéssel keresheti kollégáinkat a info@prosport.hu email címen.

 

  1. CSERE, VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS

Amennyiben a termékkel bármilyen, nem minőségi problémája van a vásárlónak (pl. méretprobléma), 14 napon belül elállhat a vásárlástól, vagy cserét kérhet. Postai úton visszaküldheti a terméket, ebben az esetben szükséges a számlát és a probléma leírását mellékelni. Ilyen esetben csak és kizárólag gyári állapotú terméket veszünk vissza – ez a csomagolásra és magára a termékre is vonatkozik.

 

  1. MINŐSÉGI PROBLÉMÁK, HIBÁS TERMÉKEK

Amennyiben a termékkel kapcsolatban minőségi probléma merül fel 6 hónapon belül, azt a info@prosport.hu e-mail címen jelezheti a vásárló, és kollégánk igény esetén GLS futárt küld a termékért 1590 Ft díj ellenében, majd azt hivatalos, független bevizsgálásra küldjük. Ebben az esetben kérjük, hogy feltétlenül mellékelje a vásárláskor kapott számlát és egy rövid leírást a hibáról. Amennyiben a vizsgálat a termék hibáját állapítja meg, díjmentesen cseréljük és kiszállítjuk az új terméket. Ellenkező esetben a szállítási díj a vásárlót terheli.

A vizsgálat eredményéről a megadott elérhetőségeken azonnal tájékoztatjuk a vásárlót.

 

  1. CSAPATSPORT KATALÓGUS

Csapatsport részlegünkön mezeket, melegítőket, sportszárakat és rengeteg más terméket kínálunk kiemelten kedvezményes áron, már 8 db-tól. Katalógusunk a https://prosport.hu/katalogus/ oldalon érhető el, rendelni és érdeklődni a 20/500-6007-es számon, illetve az info@prosport.hu e-mail címen lehet.