Utánvét – utánvétes fizetéskor GLS futár szállítja a megadott szállítási címre a csomagot, melyet átvételkor készpénzben kell kifizetni. Feliratozott, személyre szabott termékek esetén utánvéttel nem lehet fizetni, csak előre utalással, bankkártyás fizetéssel.
Előreutalás – lehetőség van előre utalásra, ebben az esetben vagy banki átutalással, vagy személyesen egy OTP Bankban befizetéssel előre ki lehet fizetni a rendelés összegét. Feliratozott, személyre szabott termékek esetén a fizetés (a termék ára plusz a feliratozás vagy cipőnyomás ára) beérkezése után feliratozzuk a terméket.
Bankártyás vásárlás
A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tud bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházunkban.
A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártya számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.
Ha azonban regisztrál, soha többé nem kell begépelni a kártyaadatit egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mail címed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságot is növeli!
Fizetéshez használhó:
A feliratozás (hőpréses vasalás) és egyéb egyedi megoldás esetén csak akkor történik meg a termék egyedivé tétele, ha beérkezett hozzánk a az adott termék ára. Ez történhet előreutalással a számlaszámunkra, vagy bankkártyás fizetéssel is.
Feliratozással kapcsolatosan kérjük keresse fel egyedi tervező oldalunkat a https://prosport.hu/meztervezo-2/ oldalon.
Ebben az esetben a szállítási idő a megfelelő összeg beérkezése után maximum 10 munkanap.
Bármilyen egyéb kéréssel, kérdéssel keresheti kollégáinkat a info@prosport.hu email címen.
Amennyiben a termékkel bármilyen, nem minőségi problémája van a vásárlónak (pl. méretprobléma), 14 napon belül elállhat a vásárlástól, vagy cserét kérhet. Postai úton visszaküldheti a terméket, ebben az esetben szükséges a számlát és a probléma leírását mellékelni. Ilyen esetben csak és kizárólag gyári állapotú terméket veszünk vissza – ez a csomagolásra és magára a termékre is vonatkozik.
Amennyiben a termékkel kapcsolatban minőségi probléma merül fel 6 hónapon belül, azt a info@prosport.hu e-mail címen jelezheti a vásárló, és kollégánk igény esetén GLS futárt küld a termékért 1590 Ft díj ellenében, majd azt hivatalos, független bevizsgálásra küldjük. Ebben az esetben kérjük, hogy feltétlenül mellékelje a vásárláskor kapott számlát és egy rövid leírást a hibáról. Amennyiben a vizsgálat a termék hibáját állapítja meg, díjmentesen cseréljük és kiszállítjuk az új terméket. Ellenkező esetben a szállítási díj a vásárlót terheli.
A vizsgálat eredményéről a megadott elérhetőségeken azonnal tájékoztatjuk a vásárlót.
Csapatsport részlegünkön mezeket, melegítőket, sportszárakat és rengeteg más terméket kínálunk kiemelten kedvezményes áron, már 8 db-tól. Katalógusunk a https://prosport.hu/katalogus/ oldalon érhető el, rendelni és érdeklődni a 20/500-6007-es számon, illetve az info@prosport.hu e-mail címen lehet.